Mer film!

 
Det går fler filmer på bio som jag vill se! Hur ska jag hinna med? Vi får ju passa på medans dom går på bio eftersom vi aldrig mer kan hyra film på hemmakväll. Vårna kära bulldog har för andra (ANDRA!) gången tuggat sönder ett gäng hyrfilmer.
 
Första gången man får traska in på hemmakväll med helt söndertuggade filmer så kan man ju se humorn i det hela. När det händer andra gången vill man helst sjunka genom jorden. Jag sa till killen i butiken att han inte behövde vara orolig, vi kommer ALDRIG mer hyra film! Men han skrattade bara och sa att det ville han ju givetvis att vi skulle göra och att han var väldigt glad över att vi faktiskt säger till och betalar för skadorna.
 
Det är tur att han är söt den där hunden!!
 
 
 
Här kommer filmerna jag vill se:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0