Frukostklubben!

Imorse hade vi ett gäng härliga kompisar över på frukost! Klockan nio droppade My, Stefan, Mia, Oscar och Bella in! Å jag tog inte ett enda kort dåligt nog!

Mysigt att träffa dom, det är så svårt att få ihop tider när alla kan men när vi väl ses så är det alltid lika roligt!

Mia hade med sig en födelsedagspresent till mig och jag måste nog säga att det är den finaste presenten jag fått! Hon hade gjort en fotobok med bilder från dagis och tills idag!
Jösses vad vi skrattade när vi bläddrade igenom den!

Tack snälla Mia! Den är jättefin! (Det är dock inte alla bilder!! Haha)

Här kommer ett liiiitet urval, det flesta bilder i boken ska vi nog undvika att föreviga i cybervärlden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0