Det går inte min väg!

Den vinröda blusen som jag tänkte köpa till 30-årsfesten nästa helg är slut, både i butik och på nätet.
 
Sen har jag gått och blivit lite kär i en matta som inte heller finns!
 
Synd att veckan redan är fullspäckad med jobb och annat, annars blev jag lite sugen på att åka till Jönköping och ta en liten shoppingtur på A6 :)
Men men, nu ska ju jag till tandläkaren på min lediga dag istället...
 
Efter tandläkarbesöket ska vi i alla fall åka till mormor och morfar och dricka kaffe, så att det blir någon ljuspunkt på dagen!
 
I förmiddags var vi ute på en promenad med hopp om att det skulle vara skönt i solen men icke! Det blåste halv storm!
Vädret imorgon skulle bli plus 4 och sol samt svag vind, vi håller tummarna för att den verkligen är svag.
 
 
4 timmar till sen är jobbhelgen slut!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0