Näsan sitter där den ska

Jag trodde nog att jag skulle sovit för ett par timmar sen. Det är svårt att somna utan att få ligga och prata och filura med Victor först.

Häromkvällen utbrast han strax innan läggdags "älskling, om inte din näsa satt fast så skulle du troligtvis tappa bort den också"
Han har så rätt. Jag är en tragisk blandningen mellan att vara superorganiserad och skitslarvig. Jag skulle nog inte vilja bo med mig själv (om jag vore någon annan alltså och hade ett val...)
Men jag tror faktiskt att mitt tvång till att städa undan allt bidrar till att jag inte alltid har koll på vart mina grejer är för stunden. Min plånbok ligger för tillfället i Victors strumplåda. Den hittade jag nämligen där igår när jag skulle ha fjärrkontrollen till tvn som även den låg i strumplådan. Men grejerna brukar dyka upp och som sagt, näsan sitter iallafall där den ska!

Godnatt älskling borta på stationen, vi ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0