Jösses vilken tur!

Drog precis en lättnande suck. Jag trodde att det bara fanns åtta säsonger med Skilda Världar (jag har snart sett sju ..) men det finns 12!! Greys Anatomy är jag ju inne på säsong åtta och det är ju lite ångestframkallande. Vad händer när det är slut? Usch, jag vill inte ens tänka på det!
 
Clintan och jag har tagit ett par avsnitt Skilda Världar idag på förmiddagen, han tycker det är sååå bra!
 
 
Jag hoppas alla tjejerna är taggade inför helgen för det är jag! Lite övertaggad tror jag. Måste lägga band på mig! Lördagen är det enda jag pratar om hemma så Victor är nog trött på mitt drink- och klädproblemsprat snart :P
 
Det är så roligt att så många kan komma! Men tråkigt också såklart att inte ALLA kan komma men jag tror att vi blir ett härligt gäng! Jag är så danssugen, jag har inte varit ute sen 17 november när vi var hos Helena. Blir den här lördagen hälften så rolig som den så är jag mer än nöjd! :D
 
Trevlig onsdagkväll på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0