Jodå, jag lever!

Tack tjejer för en jätteroligt kväll igår! Det får vi snart göra om så Korre också kan vara med för hon var saknad igår!

När jag kom hem igår vid halv tre så var ju Victor redan hemma, grabbarna hade åkt hem vid halv tolv. Clint skulle sova hos Per och Karina men Victor saknade våran fyrbenta kille så han hade varit och hämtar honom påvägen hem. Så när jag öppnade sovrumsdörren möttes jag av två stora öron som stack upp bland alla täcken i h kuddar, så då var det extra skönt att krypa ner och veta att båda mina killar var hemma :)

Idag har vi faktiskt haft en fruktansvärt aktiv dag. Vi började med att städa lite här hemma. Sen vid halv tolv åkte vi med Per och Karina till stugan och fikade lite. När vi kom hem gjorde vi potatismos och köttbullar så nu till kvällsmat blev det köttbulle macka.
Ganska bra söndag va?


Nu stannar vi i soffan tills det är dags att gå och lägga sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0