Dra något gammalt över er Östgötapendeln!

 
Idag skulle jag för en gång skull ta tåget till jobbet men icke! När jag kommer ner till stationen är tåget inställt och det som går efter är försenat. Fine, så kan det ju vara. Men jag hade inte mindre än tjugo minuter innan varit inne på hemsida och dubbelkollat tågtiderna och det stod inget om några inställda tåg. Så jag fick springa hem och ta Victors bil till jobbet så nu står jag här med två bilar i Linköping. Min är redan här och det var anledningen till att jag skulle åkt tåg. Förbannad är vad jag är. Ställ in era tåg men informera om det så man kan åka tidigare då!
 
Det är så skönt att slippa åka tåg och det är värt varenda krona extra det kostar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0