13 februari kan vi stryka!

*Varning för ett inlägg med mycket gnäll och självömkan*
 
Vaknade upp imorse och mådde pest! Ont i halsen och tjock i skallen. Inte alls pepp kan man säga.
Låg hemma i soffan och tyckte synd om mig själv innan det var dags att åka och jobba. Som tur var så var Victors jobbpass över imorse så han kom hem och tag hand om mig, köpte soppa och en jättefin "krya på dig present"! (mm, jag ÄR alldeles för bortskämd, så är det.)
 
När jag kom till jobbet så frågade min chef om jag kunde jobba imorgon också (min enda lediga dag den här veckan) och modet sjönk lite till men det ordnade sig på annat sätt sen så jag är ledig imorgon vilket känns välbehövligt så jag kan ladda inför jobbhelgen!
 
Höjdpunkten på dagen var när jag fick ett mms med bilder hemifrån.Hela lägenheten var städad och fin. Min man är bra han!! Han förtjänar någon superbra tjej men han får allt nöja sig med mig tror jag! ;)
 
Imorgon kommer mamma en sväng det blir mysigt!
 
Två och en halv timme kvar på jobbet (låååt det gå undan!) sen ska jag åka hem och krypa ner och hoppas på en piggare start imorgon!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0