Va tusan?

Jag sitter på jobbet och mår så fruktansvärt illa att jag inte vågar flytta mig en centimeter. Varför mår jag så illa? Vad har jag ätit? Snälla gode gud säg att det inte är maginfluensa! Jag fortsätter att sitta still en stund så får vi se vad som händer. Bryter helvetet ut blir det en lång natt, det är fyra timmar kvar tills min kollega kommer och byter. Usch, nu måste jag tänka på något annat! 

Det blåser storm ute. Så pass att dom låsta ytterdörrarna har blåst upp! 

Ne, jag mår så fruktansvärt illa! Man kanske kan dricka något? Jag har ju Cola här.. Jag kan ju inte sitta här hela natten, jag har ju ett jobb att sköta. 
 
Jag vill åka hem! :( 

Kommentarer
Postat av: Korre

Hörde att det va maginfluensa.. :/ tror det va en släng av det jag hade i lördags haha ;)

2013-12-03 @ 13:21:29
Postat av: Fia

Hahaha, ja mina egna minnen från i lördags låg väldigt nära till hands också kan jag säga!

2013-12-03 @ 17:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0