Snart är det dags!

Nu är nyårsafton här och 2013 är inne på slutspurten!

Förra årslutet bloggade jag varje månads bästa händelse men i år tänkte jag sammanfatta året med en lista! Jag tycker det är fruktansvärt roligt att läsa andras listor, inte lika roligt att skriva dom själv men är det nyår så är det! Så här kommer lite allmänt trabbel och en resumé av mitt 2013.

5 frågor om dig själv

Ålder? 25

Några tatueringar? Ne, och den där ugglan på foten kommer jag ju heller aldrig att våga göra..speciellt inte nu när min mamma kommer att läsa det här, hon är helt övertygad om att vi ingick i ett avtal när jag var 15 år gammal att jag aldrig någonsin skulle tatuera mig. Utpressning!

Vad tycker du mest om hos dig själv?  Att jag alltid är mig själv - det får bära eller brista!

Vad är du bra på? Jag är en hejare på att rensa avlopp!

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Jag sover helst med Virre, hur vida han hellre skulle sova i lugn och ro, det vill säga utan mig, låter jag vara osagt.

5 frågor om dina vänner

Har du många vänner? Jag har en drös underbara vänner som alla har funnits där väldigt länge!

Vem vet allt om dig? Jag är ju ganska öppen av mig så jag tror att allihop vet det mesta. Mina toalettvanor tillexempel är alltid ett återkommande samtalsämne.

Vem är den roligaste av dina vänner? Stefan! Han får oss alltid att skratta tills tårarna rinner!

Vem är snyggast av dina vänner? Den där Bas är riktigt snygg, o andra sidan kanske jag är lite partisk?

Vem är "underhållaren" av dina vänner? När Singstar är framme så är det helt klart Mia, ingen annan får gå i närheten av micken! Även Korre har en specialdans som plockas fram vid väl valda tillfällen, speciellt när det är lakritsshot med i bilden!

Vem är den du litar bäst på? Jag litar på dom allihop, gjorde jag inte det så skulle dom inte vara mina vänner.

5 frågor om 2013

Årets största händelse? Att jag äntligen fick tjänsten som nattportier!

Vad spenderade du mest pengar på? Mat, helt klart mat.

Favoritprogram på TV? Hela Sverige bakar!

Årets bästa köp/investering? Tills för en vecka sedan skulle jag sagt min bil. Handbromsvajern gick av nästa precis på dagen, ett år efter att jag köpte den. Den får ändå godkänt min orangea pärla.

Hur ska du fira in det nya året? På en stort fint fyrstjärningt hotell..hrm.. på jobbet med andra ord..

5 frågor om 2014

Nyårslöften? En kliché vore ju att skriva " jag ska börja träna och äta hälsosammare" och vi vet ju allihopa att mina matvanor är helt störda men också helt orubbliga. Däremot så måste jag faktiskt använda träningskortet som jag har signat upp för fram tills november 2014....

Vad skulle göra ditt 2014 till ett toppenår? Att hitta ett hus som vi vill bo i (och som är till salu!) vore riktigt kul! Håll tummarna!

Något som du vill ägna mer tid åt 2014 än vad du gjorde 2013? Semester! Jag vill ut och resa! 2012 hann vi med två utomlandsresor..2013 noll :( Och fler vinkvällar med mina vänner skulle jag inte heller tacka nej till!

Vad tror du kommer bli 2014 års största händelse? Magasinet måste ju städas ;) Jag väntar med spänning på en inbjudan från någon som känner sig manad ;) Storebror? Storekusin? Lillekusin? ;) ;)

Hur tror du ditt tolvslag kommer att se ut 2014/2015? Det kommer nog se ut exakt som årets tolvslag. Jag är ju en traditionsbunden människa och som mitt jobbschema ser ut nu så jobbar jag nyårsnatten dom närmsta 5 åren.. Varför ändra på ett vinnande koncept? ;)

Gott nytt år allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0