Klarvaken

Det är ingen hit att ligga klarvaken klockan sju när man ska jobba natt. Victor har gått till jobbet, Clintan sover som en stock och här ligger jag och inte kan somna om! 
Det är nog lika bra att gå upp och äta frukost. 

Igår fick jag äntligen se Heat! 
Jag skrattade mig igenom hela filmen men Victor skrattade nog bara på två ställen och då var det ena stället åt mig för att jag lät dom en gris där jag låg, dubbelvik av skratt! 

Men sen fick Victor välja och då blev det World war z vilket resulterade i att jag somnade! 

Jag har tänkt att slänga ut granen idag, den börjar att barra lite väl mycket, det är väl bara att hoppa ur sängen och sätta igång då! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0