Jag hade varit snäll i år också!

En hel drös med fina paket fick jag på julafton! Här kommer lite bilder på en del av klapparna





Tygservetter som passar fin fint med mina servettringar! 



Av Theodor och Harry fick vi stora kusiner varsitt bidrag till Unicef, en mycket bra julklapp! 
Av mormor och morfar fick vi nya täcken och dom är så fluffiga att Clint nästan försvinner! Jag älskar fluffiga täcken och är väldigt glad över dessa! 
Jag försökte fånga fluffigheten på bild men det var svårt, men ni ser ju bäddmadrass vs täcke! 







Tack så hemskt mycket allihopa!! 

Jag har ju GETT en del paket också, inte bara tagit emot och många av dom har jag gjort själv! Men bilder på det kommer imorgon! 

Ikväll blir det middag hos Per och Karina! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0