I bakar tagen!

Den här veckan har gått fort och det har varit fullt upp!  Nästa vecka jobbar ju jag och går av sista natten den 23 och då måste  ju det mesta inom julfixandet vara klart!

I onsdags var jag och hjälpte farmor att få julfint hemma och i torsdags var Victor, mamma och jag iväg och inhandlade dom sista julklapparna. 
Såhär kul är det att handla julklapp till Victor: 

Han hann köpa spelet själv givetvis. Så nu måste jag försöka hitta på något annat. 

Igår kväll hade vi en riktigt trevligt middag på Meet ett stort gäng vänner. 
Jag häller ut en glas vin på Benna (rött  såklart, Ikväll kanske jag ska hålla mig till vitt, för säkerhetsskull. )

Igår och idag har jag bakat lite, gjort kola, beskvier och karameller! 
Jag skippade knäcken i år och gjorde något lite roligare, hårda vanilj-, lakrits-, saffran- och mintkarameller :) 
Det går ju lätt över styr när jag ska pyssla lite..men det är ju sån jag är! Jag är dålig på tyska men bra på att pyssla! ;) 





Nu måste jag snart hoppa i kvällens partyoutfit! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0