Festklänning

Jag som jobbar hela nyår, när ska jag få vara festfin då? Det finns så mycket klänningar som jag har lust att beställa hem!
 
Vinröd enarmad från H&M
 
 
 
Den här från Pernilla Wahlgren collection har varit slutsåld ett bra tag.. Tur är nog det för den skulle nog inte passa mig ändå..
 
 
 
Å den här kjolen från Dry Lake med en svart oversize t-shirt till!
 

Då är det bara att ni skickar en inbjudan då! Så att jag kan beställa en klänning ;)
3 timmar kvar av fredagnatten, sen är det 1 natt kvar innan 8 dagars ledighet :) Jag har ju nämligen semester på söndag!
 
Ha en trevlig lördag i snöstormen! Jag ska sova gott, långt under täcket hemma :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0