Hänger på Elite

Det blev inga bilder igår, jag hann tyvärr inte. Fram till och med vecka 35 så är det mest bara jobb jobb och jobb men sen äntligen börjar mitt nya liv!!(Nya liv kanske är att ta i.. men min nya tjänst!) Jag börjar då jobba som nattportier, som jag har längtat!
Och till alla er där ute som tycker jag är galen som hellre vill jobba natt än att vara chef säger jag bara, get over it! Jag har äntligen fått min drömtjänst och tänker njuta till fullo! Världen är full av idioter som vill vara chefer och jag överlåter det till dom!
Sålänge jag är glad, lycklig och ser fram emot att gå till jobbet så spelar det ingen roll vad det står på min namnskylt.

Så, nu har jag fått ur mig det! :) 

Här kommer torsdagens toppköp!!

Bästa köpet: klorin mousse, har bara tjuvprovat lite men ikväll ska jag gå loss i badrummet! :)


Snyggaste köpet: orange täckväst, supersnygg och matchar min bil! Viktig!


Säkraste köpet: bilbälte till Clintan! Hans bur är lite för stor för min lilla bil så nu får han åka i baksätet. Nöjd kille!



Trevlig helg allihopa!

 

 

 

Trackback
RSS 2.0