Vart tog jackan vägen?

Igårkväll när Victor kollade på café bärs (ja programmet är lite roligt men inte SÅ roligt som Victor tycker att det är) roade jag mig med att surfa runt på 1 miljon sajter med vårjackor. Jag fastnade för en Barbour jacka som är som bortblåst idag! Jag hittar den inte hur jag än ber mig åt. Jag kanske slumrade till i soffan igår och drömde om den här jackan?
Surt sa räven!
 
Annars så är det bara en som jag är lite sugen på men den finns inte med på någon svensk hemsida och jackan är ganska dyr så då vill man ju gärna veta att det går att skicka tillbaka om den inte skulle falla Fia i smaken.
 
 
Henri Lloyd Corine
 
Jag får dra med min man på jack-shopping i Linköping snarast!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0