Snart läggdags

Står på jobbet och väntar på nattpersonalen som kommer snart. 45 minuter kvar innan jag ska hoppa in i orangea faran och styra mot Mjölby! Ska bli så otroligt skönt att sova! Ansiktet kliar och allergitabletterna gör mig nog lite dosig för jag känner mig inte på hugget. Idag får Clintan och jag sova ensamma. Husse är och jobbar och kommer hem imorgonbitti igen :)

I förmiddags tog jag och Clint det bara lugnt och skönt. Förutom en långpromenad så halvslumrade jag mest i soffan medan Clint gjorde det han älskar mest av allt, nämligen sitta i solen och spana på folk!


Godnatt gott folk, imorgon är det en ny dag! (Förhoppningsvis med sol och utan allergiutslag!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0