Extraknäck

Jobbar lite såhär på söndagskvällen men det känns helt okej för jag är ledig imorgon istället :)

Igår på dan när min sambo lämnade mig för Mantorptravet så passade jag på att göra lite Fiagrejer. Förutom att sy kuddar och dynor så organiserade jag min garderob och hittade en kjol som jag aldrig använder. Den är snygg men har en väldigt lustig längd! Så idag satte jag saxen i den och sydde upp den ett snäpp och nu är den perfekt!

Matchade med mintgrön sticketröja, vita converse och solglasögon, japp nu är det vår!!
(Vi tar och ignorerar att det SNÖADE igår kväll, depression ligger ju nära till hand när man tänker på det eländet)

Trevlig söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0