Check and check!

Två av dagens sysslor avklarade! Min snälla sambo kom hem från jobbet klockan åtta imorse och åkte då och fixade däcken på min bil :) han köade i över en timme medan jag fick sovmorgon, det är kärlek det!

Jag har fixat lampan och är riktigt nöjd! Jag köpte ju en gammal beige lampskärm på loppis för 40:- (å då fick jag ju även en lampa på köper som kanske också passar in här så småningom) lampan har jag nu tapetserat med en världskarta från Bokia. Lampan står såklart i matrummet där den stora världskartan hänger.

Glass känns ju inte då lockande i det här vädret men jag tycker det är lite mysigt med regn också! :)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Var har ni hittat den stora världskartan? :)

2013-04-15 @ 18:55:26
URL: http://hannahpanna.blogspot.com
Postat av: Fia

Den är från Ikea Hannah!

2013-04-15 @ 22:00:31
Postat av: Hannah

Tack!

2013-04-16 @ 15:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0