Helgen närmar sig

Snart är den här igen, den efterlängtade helgen! 
Jag hade lovat Victor att vi inte skulle ha så mycket planerat den här helgen, jag har ju en förmåga att planera varje ledig sekund in i minsta detalj men den här helgen är faktiskt ganska så tom!
 
Imorgonkväll har vi biljetter bokade till Hamilton 2
Jag tyckte att ettan var riktigt bra och det var så längesedan vi var på bio, (jag tror vi har varit en gång sedan vi skaffade Clint i början på februari!) Victor tyckte vi skulle gå ut och äta innan med och det tackar ju inte Fia nej till!
 
På lördag så ska vi/jag till..ja, vart ska jag? Jag ska följa med Korre till något som jag missade förra året. Anledningen till det kan ni läsa här: http://hejahallon.blogg.se/2011/september/diskpropp-efterlyses.html. Bayersk afton, så var det!
 
Söndagen är helt planeringsfri!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Hur kan jag ha missat de, hade också viljat gå :(

2012-09-07 @ 06:59:47
Postat av: Fia

Mia, det är bayersk afton i Mjölby, inte den som brukar vara i Boxholm, den är i oktober tror jag!

2012-09-07 @ 09:53:02
Postat av: mia

Ja ha då förstår jag :P

2012-09-07 @ 12:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0