Tänk om..

 
..man kunde knäppa med fingrarna och hamna här:
Vattenpipa, bacardi som smakar Trocadero och VÄRME i Indien, Goa.
 
Eller för all del, här vore det inte heller fel att hamna:
 
I soffan hemma hos familjen Tengvall!
Här firar vi fina Chrille som fyllt 17 i januari 2007 :) Saknar min smörblomma! Måste nog slå en pling snart! Puss på dig och dina fina gula raggsockar! <3
 
(Har en gång i tiden fått höra att det ser ut som någon har kört in en melon i käften på mig när jag är väldigt glad. En kommentar som liksom biter sig fast men när jag ser det här kortet är jag beredd att hålla med! Men roligt hade vi alltid på Sandgatan i alla fall och det är huvudsaken!)
 
 
Ne, nu ska jag ta en Satsumas och jobba vidare och sen är det snart dags att gå hem!
 
Min telefon är trasig också! Det är lika bra att jag meddelar er det så ni inte blir sura när ni ringer och jag bara står och ropar hallå hallå och svär i andra änden. Ni hör nämligen mig men i min lur är det knäpptyst. Dagens teknik.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0