Då var det dags

Jaha, då var det dags att klacka om nya jobbskorna. Dom höll ju en månad i alla fall! Dom har ju precis blivit sköna så det får bli en ny klack.

En timme kvar på jobbet sen är det dags att åka hem. Ska bli skönt, har haft ont i huvudet sen jag började vid halv tre :( Men jag har nog inte lika ont i huvudet som min fina sambo! Han slog nämligen huvudet i köksluckehandtaget igår! Så hårt att det blev ett jack i skallen! En slutsatts vi kan dra av den situationen är att jag är lika bra i olyckssituationer som min mamma, det vill säga helt panikslagen. Victor var lugn dock och la bara ett isblock och en handduk på huvudet och tillslut så slutade det i alla fall att blöda. Men som ni ser på bilden så hade han i alla fall humöret på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0