Välkommen underbara lördagmorgon!

Sådär, nu är det lördag och tjejkväll på planeringen! :D här hemma har dagen börjat i ett stillsamt tempo med bubbelbad och systembesök. Sen har den efterlängtade brandmannen kommit hem. Dock aningen mer sliten än när han åkte. Det tar på krafterna att dricka öl med grabbarna en hel dag och natt!

Till frukost blev det nybakta scones med boxholmsost. En given vinnare på lördagmorgon!

Nu ligger jag i sängen och väntar på att min mage ska ge upp! Den bråkar med mig och jag är inte på humör för detta idag! Så slutar den inte göra ont snart så svänger jag förbi akuten sen och gör en amputation! Leva utan mage kan väl inte vara så svårt?

Jag drar på en Eurodiscolåt så blir nog både magen och jag på bättre humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0