Herrejösses va härligt!

Väldigt vad solen skiner ut! Storan uteservernig svämmar över av folk och alla vill kissa hos mig! Rolig mening :) Dock inte så roligt som det låter. Det går ju bra såhär dags men om några timmar så kommer dom vinglades in och spyr och urinerar lite där de känner för. Inte kul.

Något som är kul är att jag är ledig imorgon och då ska jag och Victor åka till stugan! Han har lovat att vi ska åka tidigt och inte sova bort hela förmiddagen, kommer du ihåg det nu Victor? Jag får väl ställa klocka och väcka mina grabbar för dom är morgontrötta båda två! Jag känner mig lite som ett barn på julafton nu när jag vet att jag ska få vara ute hela dagen imorgon! Den här veckan har jag jobbat mån, ons och torsdagkväll. I tisdags hade jag morgonpass men mådde så dåligt så jag åkte raka vägen hem till soffan. I tisdagsmorse hade jag drygt 38 graders feber, helt okej kan jag känna men när jag vaknade i soffan i tisdagskväll så hade jag 35,2 igen. Man mår faktiskt nästa sämre med 35 grader än 38.

Nu gled jag ju ifrån morgondagen! Vi ska vara i stugan och sooooola på bryggan och åka ut med båten och fiska! :) Clintan ska också med men han är lite down at the moment. Han haltar lite ibland men det är svårt och se vilket ben han har ont i. Enda gången han är riktigt nöjd är när han får sola på balkongen. Jag blir lite lätt nervös när han ligger där ute och steker, tänk om han får värmeslag? solsting? men han tycker ju att det är så skönt!

Semester snart! :D

Jag har nånstans i alla mina flyttar tappat bort mina bikinis (korrekt böjning?) Jag har bara en överdel kvar, resterande delar är som bortblåsta.
Därför måste det inhandlas en ny och det är ju lättare sagt en gjort. Den bästa jag har haft hittills är den jag fick av roppan och micco när dom var i thailand, jag kanske kan skicka dom på bikinijakt?

Har spanat lite på följande alterativ men ingen är ju klockren..

Den här är fin men lite tråkig?


Den här Adidasbikinin är min favvo men den lär ju inte vara badvänlig.

Funktionaliteten i den här lär ju vara lika med noll och konstig solbränna får man också

Den här är snygg och man klipper bort det som hänger ner men underdelen till var konstig


Den här mintgröna hulahulainspirerade är ju lite skoj men lite väl udda va?

Hopplöst. Bada näck?


2 timmar och 40 minuter kvar innan minihelgen. Wii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0