Sunday morning

När jag kröp ner i min hotellsäng igår så slökollade jag lite på  eurovision. Somnade som en sten efter snabbrepriserna och vaknade upp när de "rullade" morgondagens tv-tablå.

När jag kom ner till receptionen så såg min nattportier helt färdig ut och sa till mig "jag antar att du inte har undgått vilka som vann igår?" Jag som har sovit som en klubbad säl har inte hört någonting men tydligen har hela storans uteservering got crazy när loreen vann. 
Sist Sverige vann så somnade jag också mitt i programmet. Jag sov över hos mormor och morfar då och morfar lovade mig att spela in prgrammet om jag somnade. 
Problemt var bara att när jag vaknade på morgonen så var ju morfar så ivrig att berätta att Sverige hade vunnit så då försvann charmen med att se poängutdelningen. 

Men kul är det ju att vi vann iaf! Även om jag smyghöll på Ryssland :) Hur gick det för dom egentligen? 

 


Vädret idag ser ju alldeles strålande ut och jag har knappt sju timmar kvar.
Pratade med Victor 06.50 och hans tåg skulle gå 07.10. Han sluddrade oroväckande mycket och pratade väldigt osammanhängande men jag hoppas att han kom med tåget så att han inte somnade på station.


Nehe.. frukost kanske?
Det näst bästa med att sova på jobbet är ju frukostbuffén. Det bästa är ju helt klart att få krypa ner i nytvättade lakarn varje gång!
Trots detta så är det ju ändå helt klart bäst att sova hemma på Kungsvägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0