My sunday so far..

För er som trodde att jag faktiskt gick upp imorse när jag gjorde inlägget hade fel! Jag blundade en stund till i tron om att den snarkande bulldogen brevid mig ändå skulle vakna snart med icke! Halv tolv vaknade jag och fick då väcka honom istället! Rackarns hund till att sova (rackarns matte till att sova :P).

Igår kväll fick vi finbesök av Mia, Oscar och Bella som kom förbi på en kopp. Dock missade jag ju att ta kort. Mycket trevlig var det! Bella och Clint lekte lite, dock vet jag inte riktigt vem som leket med vem :P
Clint är verkligen supersocial och vill vara med överallt, hela tiden! Det kvittar om det är barn, gamla tanter eller hundar, han älskar alla!

Han sov hos mamma och Påhla i helgen och det hade gått fint. Dom kunde sova trots han enorma snarkningar. Själv har jag lite svårt att sova UTAN hans snarkningar nu och sov därför skitdåligt på hotellet. Det kan också ha och göra med att killarna i rummet brevid dragit hem en tjej (eller två?) och hade vuxen-aktiviteter för sig till klockan 04.00.

Imorgon är jag ledig och det känns helt okej :) Victor sviker våran lediga dag och ska in och jobba ett par timmar.
Tvätta kanske? Städa lite? Gå spåret med Clint? Eller skita i allt och göra något roligt när jag är ledig? Jag får sova på saken helt enkelt.


Sjusovaren Nr 1:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0