Min lilla olycksfågel

Nu har min lilla bulldog fått besöka vetrinären igen! Vi upptäckte att runt hans "svans" så var det geggigt och luktade fruktansvärt illa. Jag trodde jag inte var så mesig med dofter, jag har ju trots allt både jobbat inom hemtjänsten och som sanerare men den här lukten var hemsk! Det visade sig vara en infektion så dom fick söva min lilla bebis och raka honom. Allt detta när jag är på jobbet! VAB borde även betyda Vård Av sjuk Bulldog!
Som tur är så har han ju en husse som tar hand om honom! Jag har även kunnat byta pass imorgon (tack Malin!!) så att han kan vara med mig på förmiddagen och med svärmor resten av dagen/kvällen istället för att åka till boxholm och vara på två olika ställen där.


Jösses vad jag älskar den där pälsklumpen!


Vad mer kan jag skriva? Har pratat med min chef idag och vi var väl båda överrens om att jag borde söka ett nytt jobb :P Jag blir bara mer förbannad för varje gång jag ser den där kvinnan. Herregud.

"Jag vill ju inte att du ska sluta Fia men du verkar inte trivas här längre"
Ne, det kanske beror på att jag vill ge henne en snyting varje gång hon öppnar munnen. Då kanske man inte utstrålar glädje precis. Man kommer helt enkelt inte överrens med alla, så är det bara. Jag kan i alla fall gläjda mig åt att jag kommer överrens med dom flesta.


Korre och gänget är på Cypern, hoppas ni har det skönt!! Hoppas Korre överlever alla shotbrickor ;)
På lördag när dom kommer hem så ska vi på fest! Jag är faktiskt riktigt taggad, trots att det ska bli 12 grader och regn och festen är i en lada.

om en timme går jag av mitt pass och då är det sju jobbpass kvar till semestern! Wiiihooo!

Nu spelar dom West Virginia här i receptionen. Herregud vilka minnen en låt kan medföra!

Såhär trött och ledsen lämnade jag min älskling idag!
( och ja, han är ledsen! Hoppas vetrinären skickade med lite uppåt-tjack så att jag får tillbaka min glada vovve snart!)



Det räcker så va? He'påre!


Kommentarer
Postat av: Micco

Ta mammaledigt till Clintan så slipper du jobbet ett tag!:)

2012-05-29 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0