Inte Fias dag idag

Idag vill inte jag vara hotellreceptionist. Idag vill jag vara lagerarbetare eller något annat arbete som är skyddat från världens bittra människor.
Jag har blivit utskälld tre gånger idag. Första gången för att linköpings kommun inte har gratis handikappsparkeringar. Det ligger ju verkligen på mitt bord känner jag. Suck.

Idag saknar jag hemtjänsten och mina små tanter. Dom är i alla fall tacksamma för det jobb man försöker göra.

Drygt två timmar kvar av arbetsdagen, när den väl är slut ska jag åka hem och gömma mig under en filt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars dig, vet hur de är :( men men de är bara att le tillbaka o hoppas på att dom lugnar ner sig :) om du vill ha lite fika gäster är de bara att höra av sig. Vi har precis anlänt till Boxholm :)

2012-05-12 @ 13:18:12
Postat av: Micco

Om det är till någon tröst så är min dag fylld sv bittra människor med.. Och som grädde på moset så får ja inte ens komma hem inatt.. Hoppas dagen blir bättre! Du är bäst enligt mig iaf <3

2012-05-12 @ 15:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0