Helgjobb

Kör lördagkväll och söndagmorgon den här helgen vilket bidrar till en gnutta förnyelse. Känner mig helt lost och tror att det är fredag.

Victor är och roar sig i Malmö ikväll, hoppas du får en kanonkväll snygging! Han har lite "reunion" med brandmansskolegrabbarna. Vädret verkade vara lite ostadigare nere i Skåne men vi kan ju hoppas på att solen skiner där med för min kille är värd en riktigt lyckad kväll!

Min andra kille, Clintan, är med Påhl i sommarstugan och han kommer hem först imorgon. En grabb i stugan och en i Malmö så själv spenderar jag natten på hotellet!

Gårdagen var helt underbar. Vi var i stugan och solade, fiskade (dock fisklösa) och tog det lugnt. Kvällen avslutades med grillning tillsammans med resten av familjen Johansson.

Clint älskar att bada! Han älskar även att rulla i sanden EFTER han har badat.

Tuff kille!


Maden, som är otroligt fint!


Efter att ha simmat och lekt med både Jack och Signe så förvandlades våran Bulldog till en snarkade sten i soffan. Mitt emellan husse och matte såklart <3




Imorgon efter mina 8 timmar i repan så ska jag åka hem och pussa på skåningen som förhoppningsvis har tagit sig hem. Efter det blir det lite tvätt och tillsist lite mat hos mormor.

Nu kör vi! 12 arbetstimmar kvar sen går vi ut i solen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0