Guldbröllop

Idag så har min mormor och morfar varit gifta i 50 år. Beundransvärt! Är jag hälfens så lycklig som dom verkar vara med varandra när jag är 70 år så är jag nöjd! Eftersom mina föräldrar inte är några vidare förebilder när det gäller äktenskap så får jag ha mormor och morfar som förebilder istället :)

Försökte hitta en bild på mormor och morfar i mina internetgömmer men jag hittade endast denna:


Den är från 2008 när dom hälsade på mig i Norrköping.

Däremot hittade jag massa andra roliga bilder när jag letade!

Den här till exempel, från en helg i Södertälje:


Jag tycker att Gina har utmärkt placering i sängen här :P

Eller den här,übertaggade partychicks! Korre verkar förövrigt ha druckit Bacardi vattenmelon :P


Kommer ni ihåg den här dagen mina kära vänner?



Korre är åksjuk efter nån galen karusell och Henke är bakfull. Mer bakfull än vad han var den här dagen har nog ingen människa någonsin varit. Dock ser han väldigt fridfull ut på bilden.


Okej, nu kanske inte bilderna i sig är särskilt roliga men dagarna dom togs :)

Hihi men den här är rätt skoj!


Myschrille grillar korv i öppna spisen. Lycka till på Göteborsvarvet idag!

Ha en toppenlördag!


Kommentarer
Postat av: Mia

De är inte illa. Är också glad om jag är så lycklig efter så många år :) Lilla Gino han vet allt hur man tar plats han :P ja de va en kul ute kväll i Linköping, härliga tider :)

2012-05-12 @ 13:21:15
Postat av: Henke

Jodå jag kommer ihåg den dagen allt för väl. Som jag ser ut på den bilden kan man tro att jag kilat vidare. Men så här i efterhand är det ju alltid trevligt att kunnat roa nån =)

2012-05-13 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0