Brandutbildad

Idag har vi haft brandutbildning på jobbet så nu kan jag mer om brandsäkerhet än min sambo! (Kanske en lätt överdrift men jag kan väldigt mycket i alla fall!)
 
Min lille plutt mår bättre idag men han vinner ingen sknhetstävling för tillfället, så här sen hans bakdel ut:




Kanske borde varnat känsliga tittare först? :P

Han har jätteont stackarn!

Men han är ju fortfarande söt framifrån ialla fall! Ledsen men söt!



Imorgonbitti går Victor på semester. Jag är liiite avundsjuk för att jag har sex arbetspass kvar innan semestern och det är sex tunga pass!

Dags för lite kvällsmat!


Kommentarer
Postat av: mia

Aj Aj Aj! Stackars clintan. Hoppas att de läker fort :)

2012-05-31 @ 12:29:37
Postat av: Fia

Det läker väldigt bra och han är redan mycket piggare!

2012-05-31 @ 19:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0