Bortskämd tjej!

Igår kväll dök det upp en riktig snygging på andra sidan receptionsdisken lagom tills mitt pass tog slut! Min underbara sambo kom och hämtade mig på jobbet så jag har spenderat natten hemma!
Nu är jag dock tillbaka på jobbet och är tröttare än trötter i Snövit. Huvudvärken bidrar inte heller till någon positiv stämning denna soliga fredag.


På lördag ska jag till Norrköping och slänga mina lurviga med Söderköpingsgänget!
Det blir grejer det!



SnyggPia och SnyggHelena kommer finnas på plats och det GILLAR vi!

Hoppas jag är piggare på lördag för den här trötta kroppen kan inte ens en box med rött väcka liv i!

Åhh, vilken ångest det uppstod nu när jag kom på att jag inte har något att ta på mig på lördag!
Nakenchock?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0