Dålig dag att bli snygg på...

En stor tabbe gjordes idag från min sida, i dubbel bemärkelse!
Jag köpte en fanta exotic, i tron om att den återigen har blivit god men nej, den smakar BARA sprit! Den andra tabben med det här köpet är ju förstårs att man inte ska börja dricka fanta när man ska bli snygg! Skärpning Fia! Jag dricker ju aldrig det annars ju! Det kanske var meningen att jag skulle tycka att den var så vidrig att jag var tvungen att slänga den? :)

Hade Sverker skrivit den här bloggen och hade vi slängt burken i den röda soptunnan!


Däremot smakade kexchokladen som inhandlades vid samma tillfälle väldigt bra!

Eftersom jag åt gröt till frukost imorse så tyckte jag själv att jag var värd lite kexchoklad, vilket enligt min mamma är ett utmärkt mellanmål!
Vi stryker kaloriintaget idag och siktar på att det går bättre imorgon!


Kommentarer
Postat av: Micco

Du som är smal som en pinne och skitsnygg behöver verkligen inte tänka på vad du äter, tro mig! Så ta en kexchoklad till du med gott samvete<3

2012-03-13 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0