Sista passet på jobbhelgen

Victor fick jobba över imorse och kom hem typ lagom tills jag skulle åka till jobbet. Jag som ville krama om honom och aldrig mer släppa honom!

Du är det finaste som finns Virre!


Sex timmar kvar till jobbhelgen är slut och jag hoppas med hela mitt hjärta att solen har tänkt lysa imorgon också när jag är ledig.
Särbodate imorgon men först sovmorgon tillsammans med mannen, kanondag helt enkelt!

Min kollega ringde förut och ville höra hur det var med Victor, så otroligt gullig hon är. Hon ska snart gå i pension och jag kommer sakna henne tokmycket!
Alla mina kollegor bara försvinner, de slutar, föder barn eller går i pension :(

Nu till den stora frågan, ska det bli lite shopping imorgon med Micco? :) Månadsbudgeten skulle nog gärna vilja säga nej men garderoben säger ja! Solglasögon är ju ett måste eftersom mina FEM par försvann i flytten.

 Jag skriver att dom försvann i flytten eftersom det låter bättre än att skriva att jag inte har orkat att packa upp mina flyttlådor än. Fia är bääääääst i världen på att fokuser på det som är kul och skjuta upp det som är tråkigt, ganska rimligt kan jag tycka? :)


Glömde visst att ta med matlåda till jobbet idag men godospåsen följde med i alla fall :) Underbart levnadsätt Fia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0