Nya mål, nya utmaningar!

I maj ska jag va snygg. Riktigt snygg!! Kampen börjar nu, wish me luck! :)

Innan jobbet idag blev det en promenad men för att jag ska kunna bli snygg måste min lille kille få upp motionen och sluta vara så nyfiken på allt och alla annars tappar vi tempo! Han måste också sluta vara så social och hälsa på alla vi möter! ( lille killen är alltså hunden och inte sambon så att det inte blir några frågetecken) Han ska få en ny chans imorgon och visa vad han går för! Jag är säker på att om en månad så kommer matte få springa för att hänga med!

Nu är jag väldigt nära sängen, underbart!!


Nedan ser ni min första syn imorse, en mysig kille som sitter och väntar vid sängkanten och undrar om ingen mer vill gå upp? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0