Min lilla vakthund


Hemma hos oss är det inte direkt lätt att smita iväg till jobbet!
Killen med koll!



En ledig dag i solen, det hade vi igår! Superskönt! Victor och jag var båda lediga igår så vi passade på att njuta till fullo med sovmorgon, en tripp till stugan och sedan bakning(för min del) och tvspel(för Virres del).
En perfekt ledig dag kan man säga!

Imorgon är det fredag! Fredagar kan antíngen vara helt fantastiska eller frutansvärt ångestframkallande. Detta beror på om det är en fredag innan ledig helg eller om det är en fredag innan en lång jobbhelg.
Imorgon är det en fantastisk fredag och det ska firas med shopping och vin med min särbo!
Vinet ska definitvit intas på en härlig uteservering för att en fågel(eller var det en metrolog?) viskade i mitt öra att det ska var minst 15 grader varmt och solsken imorgon eftermiddag! Wihu!!!

Den stora frågan är bara hur min underbara lilla särbo ska klara av att dricka vin på en solig uteservring, UTAN att röka? Jag är på hennes sida, men är Gud? Forstättning följer...


Bakningen igår resulterade i vaniljbullar, chokladbisvier och havremuffins.
Imorgonkväll ska jag även göra en tårtbotten tills på lördag.
På lördag ska vi fira Victor uppe i stugan! Kan inte tänka mig ett bättre sätt att tillbringa en lördag :)

Vaniljbullarna minus sockret då förstårs..


Du behöver ingen hjälp husse? För jag tror att jag skulle kunna hjälpa till här lite...





Nio arbetstimmar kvar, sen är helgen VARMT välkommen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra att du tror det kommer gå bra för mig;) drömmde till ochmed inatt att ja rökte:p längtar massa tills klockan slår tre!<3

2012-03-23 @ 08:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0