Hungers games

Jösses vilken film vi såg igår. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om den var bra eller inte. Två tredjedelar av filmen satt jag mest och var förbannad över att det finns människor som kan få idéer om sånt där. Ungefär lika irriterad som jag var när jag såg The human centipede.
Jag måste dock erkänna att slutet var fruktansvärt spännande.
Vi var även på O'learys och åt innan. Hoppas min man tyckte att det var en bra födelsedag :)  

SÅ:
The hunger games tycker jag ändå är värd att se



The human centipede är fortfarande helt sjuk och bör inte ses av någon!



Och med det sagt så kan jag även säga att födelsedagen flyter på bra. Gästerna är trevliga och om två timmar är jag påväg hem till mina grabbar igen.
Ser fram emot morgondagen när jag är ledig! Är det fint väder så åker vi nog till stugan och fiskar en sväng på morgonen och på eftermiddagen kommer Nilssonmaffian på fika.

Jobbar fredag och lördag men är ledig söndag och måndag så helgen är klart godkänd också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0