Halva måndagen avklarad!

Jag har jobbat 80 % kvällar den senaste tiden så jag är lite ovan att ha en hel kväll att fylla med aktiviteter! ( ovan att gå upp 05.20 med för den delen och det suger!) Åker från jobbet nu och ska hämta upp griseknorren (mammas smeknamn på Clint) sen ska jag handla, städa, duscha och kolla på en film. Sen måste det väl nästan va läggdags eller? Virre jobbar tills klockan 07.30 imorgon och jag börjar 07.00 så jag kan inte sjunga för honom imorgon, vilket han kanske ska vara glad över... Men jag slutar 15.00 imorgon också då jag kan ju sjunga för honom hela kvällen om han vill ;)

Jaha, vi får se om alla kvällens inplanerade sysslor hinns med eller om jag i vanlig ordning somnar när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0