Förändring sökes!

Jag måste göra något och jag måste göra det nu!

Imorse när jag vaknade så snöa det ute och när väl snön var borta och solen tittade fram så blåste det storm istället.
 
Hade helst stannat hemma idag med täcket uppdraget till näsan. Jag måste ha något roligt att se fram emot men det är tomt på den listan för tillfället. Nattjobbet som jag har hoppats på så länge är idag helt officiellt kört.

Födelsedagen nästa vecka har jag mer ångest inför än glädje. Jag jobbar 6 dagar nästa vecka och lägenheten ska städas, saker ska bakas och man ska försöka pyssla ihop att alla kan komma och få plats (och hålla sams med för den delen). Det blir ju inte direkt mindre knöligt av att det är tre födelsedagar som ska firas på en gång och att man är skilsmässobarn och därmed finns nya respektive och nya barn så att familjen är gigantisk.
Min tanke var att Victor och jag skulle fira tillsammans med bådas familjer samtidigt men jag la ner den idén när jag räknade att min "familj" var 16 pers.

Jag vill ta med min älskling långt härifrån!
Jag har länge velat åka till Borneo! Kanske i kombination med Thailand och Vietman men det är inte så viktigt, bara jag får se Borneo!




Ser inte så dumt ut :)
32 grader i snitt mars-maj

Ett annat drömresemål jag har är Toscana, såklart!







Hyra ett hus, besöka Gardasjön och pimpla vin hela eftermiddagarna.

Vad säger du älskling? Ska vi dra? Malaysia eller Italien, your choice!


Kommentarer
Postat av: Vj

Italien!!! Kan vi kolla på fotboll också!

2012-03-19 @ 22:23:22
Postat av: M

Jag åker vart du än vill sålänge ja får vara med dig <3

2012-03-19 @ 23:21:50
Postat av: Mia

Ja då, kan inte jag få följa med, behöver också något o se fram emot :D

2012-03-20 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0