Roligare inlägg

Fick höra att gårdagens inlägg är i bloggen var tråkigt och jag är inte sämre än att jag tar till mig kritiken och ska försöka mig på ett roligare inlägg.

Min humor kommer här:

If Mr Bean was..

..Jusin Bieber



..Avatar



... a baby



Haha!
Det var kul!

För att pigga upp ännu mer så bjuder jag på två Fialistor!

Här kommer fem saker om mig som nästan ALLA vet om:

1. Jag är livrädd/hatar katter
Troligtvis så hatar jag dom just för att jag är livrädd. Det samma gäller karuseller som lämnar marken.

2. Jag kör nästan alltid för fort
Detta gör jag inte för att vara häftig på något sätt utan för att jag är nervös. Men farbror Blå har bara lyckats stoppa mig en gång men då blev det dyrt.

3. Jag har inget emot att städa
Jag skulle känna att jag överdrev om jag skrev "älskar" att städa men jag har absolut inget emot denna fridfulla syssla!

4. Jag går i sömnen
Alla släktingar och vänner som har spenderat en natt i samma rum som mig vet att jag gärna smiter iväg på äventyr på natten. 

5. Jag har fruktansvärt dåliga matvanor
En dietist skulle troligtvis svimma om jag redovisade vad jag äter (såvida inte min underbara sambo har ett finger med i spelet.) Just nu är kalaspuffar en favorit och detta äts med sockrad yoghurt varje morgon (och eftermiddag..och kväll..)  



Här kommer fem saker som inte speciellt många vet om:

1. Vill bo i ett stort hus på landet
Efter att ha varit bosatt tre år mitt i centrala Linköping har jag nu kommit fram till att drömboendet vore ett stort hus på landet.

2. Jag har det alltid sjukt stökigt i min klädgarderob
Mina kompisar mobbar mig för mina organiserade kökslådor och överlag så är jag nog en ganska organiserad person men när det gäller min klädgarderob så ser det alltid ut som om någon har slängt in en handgranat och stängt dörren.

3. Jag är en geografinörd
Vet vart alla världens länder ligger och kan större delen av huvudstäderna. Nörd, javisst!

4. Kan bara gå på vissa speciella toaletter
Allmänna toaletter är i princip uteslutet vilket har bidragit till att jag kan hålla mig sjukt länge!

5. Jag har jobbat som sanere
Iförd blåställ och hela kittet! Lärorikt men kanske inget man bygger en karriär runt.

Så där jag! Nu vet ni lite mer om mig, hoppas det här inlägget var roligare än bokinlägget!


Skickar en "krya på dig-kram" till Korre som ligger hemma med skyhög feber. Vi "hoppas" på halsfluss så att det inte är körtelfeber.

Bjuder på en gammal Korrebild också! ca fem år gammal tror jag :) Sötkusin! Puss på're!


Kommentarer
Postat av: Den "underbara" sambon

Mkt bättre! Inte så tufft på jobbet om du hinner skriva allt det där?

2012-07-01 @ 00:35:35
Postat av: Fia

Det gäller att jobba effektivt Victor! ;)

2012-07-01 @ 00:52:58
Postat av: M

Jag som tyckte förra var bättre:/ allt de här visste ja redan så bokressensionen varjättebra! Och vem älskar inte denise rudberg?:)

2012-07-01 @ 07:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0