1 timme och 40 minuter kvar!

Sen är mitt 16,5 timmars pass över och jag får åka hem och sova!
Känner mig väldigt pigg faktiskt men det är dom här sista två timmarna som är kritiska. Fram tills nu har jag knappt suttit ner utan hållt mig sysselsatt men nu finns det inte så mycket mer att göra.

Victor som gick på semester i morse (eller säger man igår vid den här tiden kanske? :P) fick också hoppa in och jobba sent igår kväll. Clintan fick därför spendera natten med "farfar" men det hade han nog inget emot!
Vad är oddsen att både Victor och jag måste hoppa in och jobba samma natt?

Nu för det bli lite frukost så jag håller mig vaken sista stunden!

Godmorgon då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0