Radisson Blu

Gjorde ett mycket bra beslut igår och åkte hem och sov. Har sovit som en stock mellan mina snarkande killar!

Blev erbjuden ett jobb igår! Ett mycket bra jobb :) Min gamla chef har blivit general manager på ytterligare ett Radisson hotell och vill att jag ska börja.
-Här är mitt nummer Fia, ring mig!
-Men Jonas, jag vet inte riktigt om jag kan flytta till Norge :/
-Klart du kan! Kom igen nu!

Kul att han vill att jag ska börja, tråkigt att jobbet är i Trysil.
Hur kul det än skulle vara att jobba där uppe, på Radisson med min gamla underbara chef så tror jag att jag mest skulle längta hem till Virre.



Men kul att någon tycker att man gör ett bra jobb i alla fall! Det  haglar ju inte direkt positiv kritik i från Elite-människorna!

Efter jobbet blir det speed-shopping (något som jag börjar bli riktigt bra på!)
Efter det ska jag åka hem, bädda ner mig i soffan och stanna där! Tröööött idag! Två filmer ligger hemma och väntar på mig också! Det blir perfekt ni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0