Middag

Öl, mat och trevligt sällskap! Trevlig kväll som dock slutade lite väl dramatiskt för min smak. Bestämde mig äntligen för att sätta ner foten och berätta för min far att jag inte ville komma på någon grillkväll för att jag faktiskt inte drar speciellt jämnt med hans fru och som väntat blev det dramatik, massa dramatik och som vanligt sitter jag här och känner mig skyldig. Men allt det här kan jag ju fundera på under natten för jag kommer nog inte kunna sova. Så går det när man tar mod till sig och säger allt man hållt inne under alla år. Ja, jag säger då det! Ett par känslomässigt lugna veckor skulle vara att föredra framöver!

Här kommer lite matbilder från kvällen. Paj och pannakotta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0