Lördagkväll

Tråkig  lördagkväll med tanke på att jag spenderar natten på hotellet och Victor spenderar natten på brandstationen.
Man kan lugnt säga att jag har varit en riktigt jobbig flickvän dom senaste veckorna och Victor har varit helt otrolig. Han har suttit och lyssnat på allt jag har grubblat på och tjatat om. Torkat alla tårar som har runnit och jag kan säga att det har varit många!

Men imorgon är det söndag och jag vågar hoppas på att nästa vecka kommer att bli bättre!
Vi startar den hos Ronnie och Helena på måndagkväll tillsammans med Micco och Roppan och det ser jag verkligen fram emot. Saknar dom alla fyra jättemycket!!



God natt Virre! Vi ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0