Ledsen, trött, arg och besviken

Fyra ord som beskriver min fredag och min lördag. Men nu är det söndag och vi blickar framåt!
Min älskade farbror fick en jättefin begravning som besöktes av 170 personer så kyrkan var full.
Det är så lustigt tomt och ändå har jag nog inte riktigt förstått att han inte är här längre. Livet är så orättvist.

Dagen var som sagt jättefin och minnestunden efteråt hos farmor och farfar gick väldigt bra, trots 150 anmälda som alla skulle ha mat och tårta!
Det enda som är synd är att det finns en människa som är sociallt missanpassad och lyckas såra och förstöra för hela sin omgivning så fort hon får chansen. Jag är arg på henne och besviken på honom som så många gånger förr.


Korre och jag hade köpt exakt samma klänning! :P Inte första gången det händer men det löste sig lite snyggt med att jag fick mammas outfit och hon fiskade fram något annat och ha på sig. Tur att vi har samma storlek! Älskade fina mamma som  utan tvekan skulle ge bort sina sista par byxor. (Bokstavligt talat!)


Igår fick jag i alla fall krypa ner i soffan med Victor, vilket var alldeles förlänge sedan och nu är det som sagt söndag. Snart lägger vi den här veckan bakom oss, veckan som har bestått av för mycket jobb och tråkigheter.


Imorgonbitti kommer Victor hem från veckans sista pass och jag är ledig! Då ska jag sysselsätta mig med vardagens tråkigaste syssla, tvätta. Sen fyller farmor år också, och det får vi inte missa!

Här är Korre och jag på farmors 75-års dag! (Fyra år sedan)
Slående lika sånär som på Korres krull! :)



Vi får väl ta en bild imorgon och jämföra! :D

Hittade bilden på min gamla bilddagbok där bildtexten var Korre och jag smet från kalaset först. Haha oväntat! Troligtvis skulle vi iväg på sommarstatt som var en av höjdpunkterna sommaren -08.
(Det, och Måndagsklubben på Magget såklart!)

Underbart med regn idag, kör på bara vädergudarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0