Jakten misslyckades

Hittade ju givetvis inte den klänningen jag ville ha, den fanns bara i chockrosa och det är nog inte så passande på begravning. Färgen chockrosa är nog inte så passande någonstans faktiskt vid närmare eftertanke.

Dock hittade jag denna som inte alls är en modell som sitter särskilt smickrande på mig men jag tänkte att jag kanske är okej att se lite lönnfet ut. Jag bjuder på den, värre saker har ju hänt.



Mitt stora problem nu är om jag ska ha svarta strumpbyxor på mig eller om man kan vara barbent? Jag är inte så bra på begravningsreglerna så jag måste nog ringa faster malin och fråga.

Det blev ett lite förlängt arbetspass idag, får se om jag överlever hela natten. Började 14.30 och skulle slutat 22.30 men blir nu kvar till 07.00. 17,5 timmar..jag har ju gjort det förr så det borde gå bra. Undra bara när Elitecheferna ska inse att vi är underbemannade?

Dagen stoooooora minus är helt klart att jag inte för träffa Victor förens pålördag nu. Han går på sitt pass när jag går av mitt imorgonbitti. Crap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0