I miss my boys..

6 timmar kvar sen är det dags att se solljus igen! Har inte lämnat hotellet på 48 timmar så det ska bli ganska skönt att åka hem och duscha, pussas och ta en lur på soffan.
Skönt att slippa folk som vill ha tysta rum med utsikt. Väljer man att bo i ett hus från 1852 som ligger mitt inne i centrala linköping, SÅ FINNS DET INGA TYSTA RUM MED UTSIKT!

Mitt humör börjar att svikta här känner jag :P 6 timmar kvar..6 timmar kvar.. 6 timmar kvar.

Mina mysiga killar :)



Det här är Clintans nya bästa vän Rasmus, som förövrigt är allergisk mot pälsdjur men det strunar Clint i! Han vill mysa med alla!


I lördags hade vi en liten mysig förfest. AIK-ÅFF..jättemysigt var det..
Ni ser ju, killarna kan inte ens slita sig för att le på en bild!


Korre och Nanne potatissallad-strejkade i lördags så vi gjorde folieknyten med färskpotatis, färsk timjan, vitlök, rödlök och olja och la på grillen istället. Det blev helt klart godkänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0