Friday!

Äntligen är det helg! Har jobbat två helger i rad nu och då blir längtan efter en ledig helg liiiite större. Men nu är den här och den är välkommen!

Ikväll blir det Boxholmshäng med My och Mia + karlar.

Bjuder på en picknickbild vid Stångån från 2009.



Idag när jag slutar måste jag:


1. Åka till systemet
2. Baka bröd till kvällen
3. Göra mat till kvällen
4. Göra efterrätt till kvällen
5. Göra mig snygg
6. Gå en lååååång promenad med bulldogen så att han är trött. Han är så mycket behändigare när han är trött :)


So much to do, so little time!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ojojoj va mkt du har o göra. Själv så har jag satt oscar på att åka till systemet, köpa sallad och packa bilen. O snälla mamma ska göra en paj :P

2012-07-13 @ 10:37:17
Postat av: Fia

Du borde bli statsminister ;)

Men Victor ringde förut och sa att systemet var fixat så det är ju en sak mindre iaf! Ses ikväll!

2012-07-13 @ 11:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0