Detta fält måste fyllas i

Håll tummarna för att den här klänningen finns på H&M idag. Jag kan sätta min högra hand på att den inte finns för så är det väl alltid när man hittar något på hemsidan man vill ha. Men jag har ingen lust att springa runt och leta idag så snälla shopping-gudarna, var med mig!!



Vaknade klarvaken 04.50 idag men det var ju i tidagste laget att gå upp så jag somnade om och vaknade panikslagen och helt slut av väckarklockan 05.20. Varför kan man inte bara få vakna och vara pigg? Varför går jag inte upp 04.50 när jag väl var pigg? Många dumma frågor och inga svar. Jo, ett svar på dessa frågor finns: Gå inte upp tidigt över huvudtaget!


Ångrar att jag inte tog med rabarber hem från mormor och morfar igår :( Sugen på kräm!


Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Håller med! det man hittar på hemsidan finns aldrig i butiken xD

2012-07-04 @ 21:17:37
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0