Spagettiben och taggtrådshals

När klockan ringde halv sex imorse så vaknade jag inte riktigt i det tillståndet jag skulle önska. Tanken på att åka och jobba med en täpp näsa, en ömmande hals och ett huvud som väger som Nordpolen var inte speciellt lockande. Men upp kom jag och här är jag! Men jag räknar minuterna tills jag får krypa ner under täcket igen för det här var inget kul. Dagens positiva sak (för det finns alltid en positiv sak!) är mina snälla kollega stannade lite extra i morse så att jag kunde åka tåg till jobbet. Vilket även resluterade i en liiiiten sovmorgon och det bästa av allt: frukost tillsammans med mannen! Ha en trevlig helg då allihopa, så jobbar och snorar jag vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0